Tapaa alueen lapsiperheitä perhekahviloissa

Yhdistyksemme alueella toimii yksi perhekahvilaa Maunulassa Maunula-talossa.

Perhekahvilaan ovat tervetulleita alle kouluikäiset lapset hoitajineen. Lapsille on leluja ja leikkikavereita, ja vanhemmat saavat toisistaan vertaistukea ja uusia ystäviä.

Perhekahviloita hoidetaan täysin vapaaehtoisvoimin. Toivotamme kaikki halukkaat tervetulleiksi mukaan toimintaan. Ota yhteyttä perhekahvilan vastaaviin, jos perhekahvilan isännöinti/emännöinti kiinnostaa! Tervetuloa mukaan toimintaan!

Perhekahvilat kaipaavat vapaaehtoisia! Tule varmistamaan perhekahvilatoiminta Maunulassa  - tule pyörittämään kahvilaa kanssamme! Kiinnostuitko? Kiva juttu, laita sähköpostia perhekahvilat@gmail.com, niin jutellaan lisää!

Maunulan perhekahvila

MAANANTAISIN klo 10 - 12
Maunula-talo, Metsäpurontie 4

KESKIVIIKKOISIN klo 15-17

Hyvän Paimenen kirkon kellarissa, Palosuontie 1

Perhekahvilavastaava: Anna
Sähköposti: perhekahvilat@gmail.com

Perhekahvilan Facebook-sivuilta löydät uusimmat tiedot kahvilan ohjelmasta, ja voit myös jatkaa kahvilassa alkaneita keskusteluita ja ystävyyssuhteita.

Haluaisitko perhekahvilan Pakilaan, Paloheinään, Torpparinmäkeen tai Pirkkolaan?

Olemme pitäneet säännöllistä perhekahvilaa Länsi-Pakilassa keskiviikkoisin vuosien ajan sekä kokeilleet pop-up -perhekahvilakonseptilla kahvilaa Paloheinässäkin.  Voisimme vakiinnuttaa toiminnan myös muualla yhdistyksen toimialueella, jos löytäisimme muutaman aktiivin vastaamaan kahvilan toiminnasta. Olisitko se sinä ja kaverisi? Työtä ei ole paljon, iloa hommasta saa sitäkin enemmän! Olethan yhteydessä, mikäli kiinnostuit: perhekahvilat@gmail.com.