Laulun ja leikin iloa muskareissa

Muskarissa lapsi tutustuu musiikin kiehtovaan maailmaan kaikilla aisteillaan.

Pakilan MLL:n muskareita on järjestetty jo yli kahdenkymmenen vuoden ajan.

Muskariopeina toimivat ainakin vielä tammikuun aamuryhmissä Henna-Maija Kuki, (ent. Vannemaa, Musiikin maisteri) ja iltaryhmissä Hanna Raittila (Musiikkipedagogi (amk)).

Haluatko tietää lisää muskarituntien sisällöstä? Vastaamme kysymyksiin osoitteessa mllpakilanmuskarit@gmail.com

Ilmoittautuminen muskareihin

MLL Pakilan muskareiden kevätkausi 2024 tulee myyntiin 7.12.

Ilmoittautuminen muskareihin

MLL Pakilan muskareihin ilmoittaudutaan yhdistyksemme Holvi-verkkokaupan kautta. Tämä tarkoittaa sitä, että kun ilmoittaudut, maksat samalla paikkasi ryhmässä. Maksaa voit verkkopankissa tai luottokortilla. Tutustuthan ennen ilmoittautumista ja maksamista muskariehtoihimme

Lukukauden normaalihinta jäsenille 80 € ja muille 100 €. Maksavan henkilön tulee olla yhdistyksen jäsen saadakseen edun. Etkö ole vielä jäsen? Liity jäseneksi täällä: https://liityjaseneksi.mll.fi/

Osa ryhmistä on niin suosittuja, että ne täyttyvät heti. Tällöin kaupassa näkyy tieto, että ryhmä on loppuunmyyty. Jonotusmahdollisuutta ryhmiin ei ole. Jos kauden aikana vapautuu paikkoja, ne tulevat välittömästi kauppaan tarjolle.

Alennus MLL:n jäsenille

Muskariryhmän perushinta on ei-jäsenen hinta. Jos olet MLL:n jäsen, käytä verkkokaupassa annettua ale-koodia, niin maksat halvemman jäsenhinnan. Sisarusryhmissä sinun tulee ostaa paikka jokaiselle erikseen. Muista, että sisaren mukana kulkeva alle 1-vuotias menee ns. vapaamatkustajana, eli hänestä ei tarvitse maksaa.

Kysymyksesi muskarituntien sisällöstä, ryhmistä, ilmoittautumisesta ja maksuista voit esittää yhdistyksemme muskarivastaavalle osoitteessa mllpakilanmuskarit(at)gmail.com.

Kevään 2024 tunnit

Muskarikausi alkaa viikolla 4 ja kausi kestää yhteensä 14 kertaa. Hiihtoloma on viikolla 8 ja pääsiäisloma viikolla 14.

Seuraamme jatkuvasti virallisia ohjeistuksia, ja muutokset aikatauluihin ja ryhmäkokoihin ovat mahdollisia. Mikäli muskareita ei pystytä järjestämään lähitapaamisin kasvokkain vallitsevan tilanteen vuoksi pyrimme korvaamaan kerrat videomuskarein mahdollisuuksien mukaan. Ilmoitamme mahdollisista muutoksista kaikille ilmoittautuneille ja tällä sivulla. Myös aikataulu saattaa hieman muuttua.

Nukketeatteritalo, Lepolantie 19
maanantaisin