MLL Pakilan yhdistys

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on avoin ja valtakunnallinen kansalaisjärjestö, jonka päätehtävä on edistää lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia.

MLL Pakilan yhdistys pyrkii yhdistämään Pakilan, Maunulan, Pirkkolan, Paloheinän ja Torpparinmäen alueiden lapsiperheitä. Tavoitteemme on tukea asuinalueen lapsiperheitä kasvatustyössä ja lisätä viihtyvyyttä monipuolisella toiminnalla. Paikallisyhdistyksen toimintaa pyörittävät vapaaehtoiset.

Perhekahviloita on kaksi: maanantaisin Maunulassa ja keskiviikkoisin Länsi-Pakilassa. Pakilan Namikan kanssa järjestämme Perheperjantai-iltaperhekahvilaa. Muskarit kokoontuvat viikoittain Pakilassa ja Maunulassa, ryhmiä on  0-6 v. lapsille. Tämän lisäksi yhdistys järjestää erilaisia tapahtumia, ja osallistuu aktiivisesti alueen muiden toimijoiden tapahtumiin.

Kehitämme jatkuvasti toimintaamme alueen lapsille, vanhemmille ja perheille.

Mitä sinä haluaisit tehdä? Kerro siitä meille – tai tule itse mukaan toteuttamaan ideaasi!

Otamme kaikki  innokkaat vapaaehtoiset avosylin vastaan, voit osallistua juuri niin paljon tai vähän kuin oma arki ja into antavat myöten. Voit ottaa yhteyttä keneen tahansa hallituksen jäseneen – ja halutessasi osallistua hallituksen kokoukseen!