Jäsenyys

Paikallisyhdistyksen toiminnassa pääset vaikuttamaan alueen lapsiperheiden palvelutarjontaan ja tapahtumiin.

Maksamalla MLL:n jäsenmaksun (aikuisjäsenille 25 € vuodessa, alle 18-vuotiaiden jäsenyys on ilmainen) osallistut mm. muskareihin ja muuhun toimintaan edullisemmin. Lisäksi saat kotiin korkeatasoisen Lapsemme-lehden. Lisätietoa muista valtakunnallisista eduista löydät MLL:n sivuilta:www.mll.fi/jasenyys/jasenedut/.

Jäseneksi pääset täyttämällä MLL:n jäsenlomakkeen. Muistathan merkitä lomakkeeseen yhdistyksemme Pakilan yhdistys ry.

Lisätietoa Pakilan yhdistyksen toiminnasta saat hallituksemme jäseniltä tai ottamalla yhteyttä palautelomakkeella.

Otamme myös kaikki innokkaat vapaaehtoiset avosylin vastaan paikallisyhdistyksen toimintaan. Voit osallistua juuri niin paljon tai vähän kuin oma arki ja into antavat myöten. Voit ottaa yhteyttä keneen tahansa hallituksen jäseneen – ja halutessasi osallistua hallituksen kokoukseen!

TERVETULOA MUKAAN!