Hallituksessa paikka vapaana

31.10.2022

Tule mukaan MLL Pakilan hallitukseen: me luomme mahdollisuuksia arvokkaaseen arkeen alueen perheille!

Kiinnostaako sinua tulla mukaan joukkoomme kehittämään kaikenlaista kivaa alueen lapsiperheiden, niin aikuisten kuin lasten ja nuorten, iloksi? Onko sinulla paloa edistää perheiden asioita alueella, kenties kehitellä uudenlaisia juttuja, tapahtumia tai harrastusryhmiä omalla alueella tapahtuvaksi? Tule mukaan MLL Pakilan toimintaan!

Mannerheimin Lastensuojeluliiton (MLL) Pakilan yhdistys alueen perheiden ystävä, tuki ja äänenkantaja. Yhdistyksen toimintaa kehittää hallitus, joka koostuu vapaaehtoisista, tavallisista perheenäideistä ja -isistä alueelta. Yhdistyksen syyskokous valitsee yhdistykselle hallituksen – ja nyt on siis paikat avoinna halukkaille!

Hallitus kokoontuu kokoustamaan noin 10 kertaa vuodessa. Kokouksien ytimenä on keskustella, suunnitella ja pohjustaa kaikenlaisia tapahtumia, kursseja ja tilaisuuksia alueen lapsille, nuorille ja perheille; yhdessä ja erikseen.

Aikaisempaa kokemusta ei vaadita, voit tulla sellaisena kuin olet ja niillä resursseilla kuin pystyt antamaan – apua ja tukea löytyy varmasti, yksin ei tarvitse asioita pähkäillä.

Meillä on yhdessä aina todella kivaa; nauru raikuu ja ideat lentävät! Meidän kokouksiin ovat lapset aina tervetulleita, joten et joudu edes pohtimaan lastenvahdin hankkimista. Parhaimmillaan lapsillekin muodostuu elinikäisiä kaverisuhteita, samoin kuin meille vanhemmillekin.

Ole ihmeessä yhteydessä, niin pohditaan yhdessä, mikä sinun roolisi yhdistyksessä voisi olla! Viestiä saa laittaa täällä facessa, soittamalla tai viestimällä vaikka sähköpostilla pakilan.yhdistys@mll.fi.