Kevään 2022 muskaripaikat myynnissä nyt - huomaa uudet toimipaikat!

7.12.2021

Uusi muskarikausi myynnissä nyt

Kevään 2022 muskariryhmät ovat nyt myynnissä Holvi-verkkokaupan kautta. Muistathan, että jäsenillemme muskarit ovat tarjolla halvempaan hintaan -  muista käyttää Holvissa mainittua alennuskoodia paikkaa varatessasi alennuksen saadaksesi. Mikäli et vielä ole jäsen, nyt kannattaa liittyä mukaan, lisätietoja ja ohjeet liittymiseen löydät osoitteesta https://www.mll.fi/tue-tyotamme/liity-jaseneksi/.

Tilamuutoksia keväällä 2022

Uusi kausi tuo muutoksia myös Pakilan muskareiden toimipaikkoihin. Kuten varmaan olette kuulleetkin, Helsingin kaupunki on siirtämässä alueen nuorisotalotoiminnan ensi vuonna valmistuvan Pakilanpuiston koulun tiloihin, ja tämä tarkoittaa muutoksia myös MLL Pakilan Länsi-Pakilassa pidettäville muskareille. Olemme etsineet muskareille Pakilasta uutta tilaa ja tulemmekin aloittamaan nyt kevään 2022 muskarit uudessa paikassa, keskittäen kaikki muskarit samaan paikkaan Hyvän Paimenen kirkolle osoitteeseen Palosuontie 1. Jatkossa siis kaikki Pakilan muskarit pidetään kirkon tiloissa, Maunulan muskarit jatkavat ennallaan Maunula-talolla ja Maunulan leikkipuistossa.

Tervetuloa musisoimaan taas keväällä!