Kuntavaaliehdokas – oletko pienten puolella?

20.5.2021

MLL Pakilalla on toimintaa Pakilan, Maunulan, Pirkkolan, Paloheinän ja Torpparinmäen alueilla. Olemme ikinuori alueen lasten, nuorten ja perheiden puolestapuhuja ja haluaisimme nyt haastaa alueen kuntavaaliehdokkaita vastaamaan pariin alueen perheitä askarruttavaan kysymykseen.

Toivoisimme vastauksiasi seuraaviin kysymyksiin:

1. Miten turvataan lasten ja nuorten hyvinvointi koronakriisin jälkihoidossa?

2. Mikä on tärkein perheisiin liittyvä asia, jota haluat alueella edistää, ja millä tavalla aiot sitä viedä eteenpäin?

3. Miten Helsinki voisi kehittää yhteistyötä järjestöjen kanssa?

4. Terveisesi alueen lapsiperheille.

Mikäli haasteeseen tarttuu, kannattaa linkki omaan vastaussisältöön lähettää osoitteeseen pakilan.yhdistys(at)mll.fi. Julkaisemme vastaukset, jotka tarjoavat konkreettisia ja rakentavia keinoja asioiden edistämiseksi eriarvoisuutta lisäämättä. Jaamme näitä sisältöjä myös jäsenillemme jäsenkirjeen yhteydessä sekä sosiaalisen median kanavissamme.