MLL Pakilan kevätkokous 29.5. klo 18.00

21.5.2024

MLL Pakilan paikallisyhdistyksen sääntömääräinen kevätkokous järjestetään keskiviikkona 29.5. klo 18 alkaen Pakilan Hyvän Paimenen kirkon tiloissa, osoitteessa Palosuontie 1. Kokoukseen on mahdollista osallistua myös Teamsin välityksellä. Tietoja tästä tulee Facebookin-tapahtumasivulle lähempänä ajankohtaa.

Mukaan ovat tervetulleita kaikki, jotka ovat kiinnostuneet kuulemaan miten yhdistyksellä menee, tai vaikkapa osallistumaan sen toimintaan. Yhdistyksen kokous on avoin kaikille jäsenille ja jäsenyydestä kiinnostuneille (joskin ilman puheoikeutta).

Kevätkokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen mukaan kevätkokoukselle kuuluvat asiat kuten esitetään yhdistyksen toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2023, toiminnantarkastajien lausunnot sekä päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja hallituksen tili- ja vastuuvapaudesta vuodelta 2023.

Tervetuloa kahvittelemaan ja juttelemaan kanssamme kokouksen yhteydessä. Ja muistathan, että lapset ovat aina tervetulleita kokouksiimme!