Perheperjantait alkavat jälleen!

25.9.2019

Suositut perheperjantait virittävät perheet viikonloppuun tänä syksynä neljänä perjantaina.

PEPE on täällä taas! Perheperjantai kutsuu kaikkia alueen lapsiperheitä virittäytymään viikonloppuun mukavan yhdessäolon ja ruoan merkeissä HNMKY Pakilan toimintakeskukselle.

Tänä syksynä PEPE järjestetään noin kerran kuussa klo 17-19, ja päivät ovat:

27.9.
25.10.
15.11.
13.12.

Perheperjantai on MLL Pakilan yhdistyksen ja HNMKY Pakilan yhteistyössä järjestämä vapaamuotoinen ja rento tapahtuma, jossa tarjotaan lämmin ruoka hintaan 1€/lapsi ja 2€/aikuinen. Sali on käytössä ja siellä voi pelata sitä sun tätä - vanhemmat ovat vastuussa oman lapsen touhuista. Leikkikavereita ja rupatteluseuraa löytyy varmasti!

Mikäli haluat helpottaa vapaaehtoisten järjestäjien työnsarkaa, ota mukaan omat astiat ja korjaa jälkesi - halutessasi voit jopa osallistua järjestelyihinkin. Kaikki auttavat kädet otetaan ilolla vastaan!

Tervetuloa pepeilemään!

MLL Pakilan ja HNMKY Pakilan perheperjantait noin kerran kuussa Pakilan toimintakeskuksella.