Sääntömääräinen syyskokous 16.11.2021

3.11.2021

MLL Pakilan yhdistys ry:n sääntömääräinen syyskokous järjestetään 16.11. klo 19.00 Pakilan nuorisotalolla (Lepolantie 19). Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, kuten hallituksen kokoonpano vuodelle 2022.

Kaikki MLL Pakilan yhdistyksen jäsenet ja alueen paikallisyhdistyksen toiminnasta kiinnostuneet ovat lämpimästi tervetulleita kokoukseen. Myös lapset ovat erittäin tervetulleita kaikkiin tilaisuuksiimme. Kahvitarjoilu klo 18.45 alkaen - tilaisuuteen tarjolla myös etäosallistumismahdollisuus, lisätietoja tästä Facebookin tapahtumasta.

Syyskokouksen asialista:

3. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin, pöytäkirjan tarkastajien (2) ja ääntenlaskijoiden (2) valinta
  5. Kokouksen asialistan hyväksyminen
  6. Hallituksen jäsenten ja varajäsenten määrästä päättäminen sekä hallituksen jäsenten ja varajäsenten valinta erovuoroisten tilalle
  7. Toiminnantarkastajien (2) ja varatoiminnantarkastajan (1) valinta
  8. Edustajien valinta piirin ja liiton kokouksiin