Tervetuloa kevätkokoukseen

2.4.2019

MLL Pakilan yhdistys ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään tiistaina 16.4.2019 Pakilan nuorisotalolla (Lepolantie 19). Mukaan ovat tervetulleita kaikki, jotka ovat kiinnostuneet kuulemaan miten yhdistyksellä menee, tai vaikkapa osallistumaan sen toimintaan.

Kevätkokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen mukaan kevätkokoukselle kuuluvat asiat kuten esitetään yhdistyksen toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2018, sekä päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja hallituksen tili- ja vastuuvapaudesta vuodelta 2018.

Aloitamme iltapalatarjoilulla klo 19.15, varsinainen kokous käynnistyy klo 19.30. Hallituslaiset ovat paikalla jo aikaisemmin, joten tervetuloa kahvittelemaan ja juttelemaan kanssamme jo silloin. Ja muistathan, että lapset ovat aina tervetulleita kokouksiimme!

Tervetuloa!

Keväkokouksen asialista

6. Pöytäkirjan tarkastajien (2) ja ääntenlaskijoiden valinta (2)

8. Toimintakertomus