Tervetuloa yhdistyksen kevät- ja syyskokoukseen!

7.11.2020

Koronatilanteesta johtuen yhdistyksen kevätkokous siirrettiin syksylle. Tästä syystä yhdistyksen viralliset kokoukset järjestetään tänä vuonna peräkkäin samana päivänä.

Aika ja paikka
Ti 17.11.2020 klo 19 alkaen yhdistyksen kevätkokous
Ti 17.11.2020 klo n. 19.30 alkaen (heti kevätkokouksen jälkeen) yhdistyksen syyskokous

Pakilan nuorisotalo, Lepolantie 19

Pyrimme järjestämään mahdollisuuden osallistua kokoukseen myös etänä. Tietoja tästä tulee Facebookin-tapahtumasivulle lähempänä ajankohtaa.

Mukaan ovat tervetulleita kaikki, jotka ovat kiinnostuneet kuulemaan miten yhdistyksellä menee, tai vaikkapa osallistumaan sen toimintaan.

Yhdistyksen kokous on avoin kaikille jäsenille ja jäsenyydestä kiinnostuneille (joskin ilman puheoikeutta).

Yhdistyksen hallitukseen valitaan uusia jäseniä – kiinnostaisiko sinua tulla mukaan? Haluatko olla vaikuttamassa, millaisia tapahtumia ja harrastuksia lapsille alueelle on? Haluatko tutustua alueen lapsiperheisiin ja olla mukana auttamassa sekä luomassa iloisia kokemuksia perheille?

Tervetuloa mukaan joukkoon iloiseen!

Toivottaa: MLL Pakilan hallitus

Tervetuloa kevätkokoukseen!

MLL Pakilan hallitus päätti siirtää yhdistyksen kevätkokouksen syksyyn keväällä 2020 koronaviruspandemian ja Suomen hallituksen tapahtumille asettamien rajoitusten vuoksi.

Kevätkokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen mukaan kevätkokoukselle kuuluvat asiat kuten esitetään yhdistyksen toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2019, sekä päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja hallituksen tili- ja vastuuvapaudesta vuodelta 2019.

Keväkokouksen asialista

6. Pöytäkirjan tarkastajien (2) ja ääntenlaskijoiden valinta (2)

8. Toimintakertomus

9. Tilinpäätös ja toiminnantarkastajien lausunto

10. Tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen

11. Edustajien valinta liiton ja piirin kokouksiin

Tervetuloa syyskokoukseen!

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, mm. hallituksen kokoonpano vuodelle 2021 ja valitaan yhdistykselle puheenjohtaja vuosille 2021-22. MLL:n jäsenet sekä kaikki alueen paikallisyhdistyksen toiminnasta kiinnostuneet, TERVETULOA!

Syyskokouksen asialista

3. Kokouksen puheenjohtajan, sihteerin, pöytäkirjan tarkastajien (2) ja ääntenlaskijoiden (2) valinta

5. Kokouksen asialistan hyväksyminen

6. Hallituksen puheenjohtajan valinta kaudelle 2021-2022,  jäsenten ja varajäsenten määrästä päättäminen sekä hallituksen jäsenten ja varajäsenten valinta erovuoroisten tilalle