Tervetuloa yhdistyksen syyskokoukseen 15.11. 2023 klo 18.00

7.11.2023

Tervetuloa yhdistyksen sääntömääräiseen syyskokoukseen keskiviikkona 15.11.2023 klo 18-19 Etupellon leikkipuistossa. Etäosallistuminen on myös mahdollista, linkki kokoukseen lisätään sivuille lähempänä ajankohtaa!

Mukaan ovat tervetulleita kaikki yhdistyksen toiminnasta kiinnostuneet. Kutsumme sinut mukaan myös MLL Pakilan hallitukseen. Meillä olet tärkeä! Tule mukaan ideoimaan ja vaikuttamaan, mitä mukavaa voitaisiin tehdä alueemme lapsiperheiden hyväksi. Haluamme vaalia Pakilan yhteisöllisyyttä ja pitää yhdistyksen voimissaan!

Eikä haittaa, vaikket löytäisi lapsenvahtia, lapset ovat tervetulleita kaikkiin kokouksiimme!

Syyskokouksen asialista

6. Pöytäkirjan tarkastajien valinta (2) ja ääntenlaskijoiden valinta (2)

8. Hallituksen jäsenten ja varajäsenten määrästä päättäminen sekä hallituksen jäsenten ja varajäsenten valinta erovuoroisten tilalle

9. Toiminnantarkastajien (2) ja varatoiminnantarkastajan (1) valinta