Vanhemmuuden taidot -verkkokurssi myynnissä!

22.3.2021

MLL Pakila järjestää Vanhemmuuden taidot -verkkokurssin, joka toteutetaan Zoom-sovelluksella keskiviikkoisin klo 17.30-20.00 14.4.-21.5. välisenä aikana.

Kurssi on suunnattu vanhemmille, jotka haluavat tutkia tunne- ja tietoisuustaitonäkökulmasta itseään, omaa vanhemmuuttaan ja ihmissuhteitaan, työstää omaa haastavaa perhetaustaansa tai syventää ymmärrystä itsestään ja omista toimintatavoistaan.

Kurssille tullakseen ei tarvitse edustaa heteroydinperhettä vaan perheiden moninaisuus on lämpimästi tervetullutta näkymään myös tällä kurssilla. Kurssilla noudatetaan turvallisemman tilan toimintatapoja, tehdään yhdessä pari- ja pienryhmäharjoituksia ja syventäviä välitehtäviä. Kurssikerrat vaihtelevat toimintatapojen ja sisällön mukaan, mutta jokainen kerta on vuorovaikutteinen ja sisältää niin tehtäviä kuin harjoituksiakin.

Kurssin ohjaaja Elina Kauppila on tunne- ja vuorovaikutuskouluttaja, mindfulness-, rakentavan vuorovaikutuksen ja psykofyysisen hengitysterapian ohjaaja ja kirjailija. Kauppila kouluttaa ja luennoi aiheista ympäri Suomea.

Kurssin hinta 35 euroa ja paikat myydään Holvi-verkkokaupan kautta.   Ryhmä järjestetään, jos ilmoittautuneita on vähintään kahdeksan. Sinun ei tarvitse olla yhdistyksen jäsen osallistuaksesi.