Yhdistyksen hallitus vuodelle 2019

10.3.2019

LL Pakilan yhdistyksen hallitus on järjestäytynyt vuodelle 2019. Järjestäytymiskokous pidettiin 5.1.

MLL Pakilan yhdistyksen entisen ja uuden hallituksen jäsenet kokoontuivat lauantaina 5.1. vaihtamaan viestikapuloita ja suunnittelemaan tulevaa.

Hallituksen jättävät tulevana vuonna Kati Raassina, Heli Rusama, Mari Laiho, Jessica Bergholm, Minna Lehmuskallio, Kaisa Solin ja Anni Korpela. Lämpimät kiitokset kaikille arvokkaasta työstä yhdistyksen hyväksi!

Yhdistyksen puheenjohtajana jatkaa Anni Kettunen. Sihteeriksi valittiin Vilja Hedengren, ja varapuheenjohtajaksi sekä viestintä- ja markkinointivastaavaksi Kati Perälä. Toimissaan jatkavat myös jäsenvastaava Teija Mattinen, muskarivastaava sekä rahastonhoitaja Hape Vantola ja rahastonhoitaja sekä tilastovastaava Päivi Äijälä. Uusina hallituksen jäseninä aloittavat Anna Suppanen perhekahvilavastaavana ja Marja Miettinen perhetoimintavastaavana. Varajäseninä jatkavat edellisvuodesta Riikka Ruonamo ja Piia Keskitalo. Riikka toimii myös kummilapsivastaavana. Mari Laiho jatkaa kirppisvastaavana vapaaehtoistyötä hallituksen ulkopuolelta.

Hallitus odottaa innolla tulevaa vuotta ja lupaa jo alkuvuodelle mielenkiintoista toimintaa Pakilan, Maunulan, Pirkkolan, Paloheinän ja Torpparinmäen lapsiperheille!