Yhdistyksen ylimääräinen kokous 11.6.2022

4.6.2022

Tervetuloa yhdistyksen kevätkokoukseen!

Koska emme saaneet kahdelta toiminnantarkastajalta lausuntoa ennen kevätkokousta, päätti kevätkokous 12.5.2022, että järjestömme ylimääräisen kokouksen, jossa tilinpäätös ja toimintakertomus käydään uudelleen läpi.  MLL Pakilan paikallisyhdistyksen kevätkokous järjestetään siis toisen kerran lauantaina 11.6.2022 klo 15 alkaen Helsingin NMKY:n Pakilan tiloissa, osoitteessa Palosuontie 4B. Kokoukseen on mahdollista osallistua myös Teamsin välityksellä. Tietoja tästä tulee Facebookin-tapahtumasivulle lähempänä ajankohtaa.

Mukaan ovat tervetulleita kaikki, jotka ovat kiinnostuneet kuulemaan miten yhdistyksellä menee, tai vaikkapa osallistumaan sen toimintaan. Yhdistyksen kokous on avoin kaikille jäsenille ja jäsenyydestä kiinnostuneille (joskin ilman puheoikeutta).

Tervetuloa kevätkokoukseen!

Kevätkokouksessa käsitellään yhdistyksen sääntöjen mukaan kevätkokoukselle kuuluvat asiat kuten esitetään yhdistyksen toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2021, sekä päätetään tilinpäätöksen vahvistamisesta ja hallituksen tili- ja vastuuvapaudesta vuodelta 2021.

Keväkokouksen asialista

6. Pöytäkirjan tarkastajien (2) ja ääntenlaskijoiden valinta (2)

8. Toimintakertomus

9. Tilinpäätös ja toiminnantarkastajien lausunto