MLL Pakilan yhdistys

Yhdistyksellämme on toimintaa Pakilan, Maunulan, Pirkkolan, Paloheinän ja Torpparinmäen alueilla.

Tuemme alueiden lapsiperheitä kasvatustyössä, ja lisäämme alueen viihtyvyyttä monipuolisella toiminnalla.

Meillä on mm. perhekahvila- ja muskaritoimintaa, ja järjestämme useita erilaisia tapahtumia vuoden ympäri.

Saat tuoreimmat tiedot tapahtumistamme FB-sivuamme seuraamalla.

Liity jäseneksi

Tule vapaaehtoiseksi

Tue toimintaa

MLL Pakilan jäsenenä olet pienten puolella ja tuet oman alueesi toimintaa. Vuosijäsenyys maksaa 25 €, ja sillä saat paljon etuja:

• Lapsemme-lehden neljä kertaa vuodessa
  • Jäsenhinnan MLL Pakilan muskareihin ja muihin yhdistyksen tapahtumiin
  • Paljon kiinnostavia valtakunnallisia ja paikallisia jäsenetuja

Pyöritämme toimintaamme lähes täysin vapaaehtoisvoimin, ja apukädet ovat aina erittäin tervetulleita. Voit auttaa monin tavoin:

• Kiehauta kahvit perhekahvilassa
  • Auta tapahtumissamme vaikka pyörittämällä onnenpyörää
  • Tule mukaan hallitukseen ideoimaan uutta toimintaa

Lahjoittamalla autat meitä jatkamaan työtämme lasten, nuorten ja perheiden hyväksi.

Voit tehdä joko kerta- tai kuukausilahjoituksen. Kertalahjoituksessa voit valita tuellesi haluamasi kohteen ja summan.

Seuraa meitä somessa